Friday

saje.........

pukoi bape ek la nie....5.28...aku dok loading borang ishtihar yang nelayan mai ambik kat aku sejak bulan 6 retu..lambat kemain....nak dapat 2 borang pun bleh masak maggee dulu...siap mkn pun tak tentu bleh buka lagi....cehh...disconnect...
ade aa budak poly sorg nie...polymas....aku taknak gitau die study mana...kang burukkan nama tmpat die study lak...tak pun aku kena ISO..hihihih...tetiba msj aku tya "zam..blog tu hamende..??"".la...aku nak jwb apa la...kreatif gak budak tu...die tak tya camtu je..die hiasa cikit soalan tu dgn tya..."apa kaitan adobe ngn blog"...arrggghh..gigit meja aku nak cari jawapan...keret...mentang2 study poly....aku wat bodo je...coz takde jwpan terlintas time tu...ahhh malas aa cite...la dah 7 minit berlalu...aduuu hampeh takleh nak buka edit lagi borang aku tu...pengarah kat KL dok mintak dah nu..adoi..mak oiiii...panjang toi aku punya pembukaan....sebnonya nak cite...best nie...dah lama tak jamming...mlm nie group aku nak mai...perhhh ape aku nak petik..dah lama tak pektis...gikla beb...dari awai taun retu aku tak terbawak2 diri ni ke studio...merajuk aa konon...last aku yg kena pinggirkan...aku dok posisi bass lau jamm....tapi tak tentu gak...kadang2 min gak gitar...lau lagu tu aku bleh gulung arr...lau tak mampu...aku wat diam je...slalu kami main lagu2 krmesial ja...alah..cari makan kot club2 mlm aa konon...main kat umah knduri pun kna marah..hahhah..dulu gig pun ade try terjun...
mmm ok gak...ade aa sambutan...main lagu core...mak ai..enjoi sgt...ade yg kena tahan pak polisi......hahhah...ah...dah...aku nak buat keje...
padan korg...

No comments: