Thursday

ah pang dalam kenangan...

  • ah pang..sorg nelayan kat jt tempat aku bertugas..yang baik ngn aku..(coz slalu blanje aku mkn).asal ade ketam byk...aku tersenyum lebar...aku tau..habuan aku pun mesti ade punya.....ingt lagi..pernah 1 ari tu..die balik dri laut..penuh dgn tangkapan ketannya...datang tya aku..nak ketam tak...aku menolak dengan alasan nak balik kg...tup2 ptg tu...nah..semua ketam die tu bagi kat aku..suruh bwk balik kg...makna nya hari tu die tak jual ketam...aku ulur jgak wit kopi..die taknak ambik(tak cukup barang kali).....

  • namum harini 23/10/2008..ap pang ditemui terdampar di depan pintu rumahnya..dengn lengkap berpakaian seragam nelayan die...seperti hendak ke laut...adat cina...dari jam 7am..smpa skarang...1030am...mayatnya belum di alih2kan lagi...diorg tkut ajal yg ade singgah pada mereka plak...skrg..tunggu polis datang je aa.............

  • ah pang...dalam kenangan

2 comments:

apee2 je la said...

awt x ec post bru
nk tau gk cte

admin said...

la...ade gak ke yg follow...igt nak stop je...ok2 akan datang ar...